Reklamačný formulár
REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Kupujúci (zákazník):
Meno a priezvisko/názov spoločnosti: ...…………………………………………….........
Adresa: ……………………………………………………………………………….............
Telefón: ……………………………………………………………………………………….
E-mail: ………………………………………………………………………………………...
Informácie o nákupe:
Číslo objednávky (Faktúry): ………………………………………………………………....
Dátum nákupu: ……………………………………………………………………………….
Dátum doručenia tovaru: ……………………………………………………………………
Spôsob platby: ………………………………………………………………………………..
Reklamovaný tovar:
Názov tovaru: ………………………………………………………………………………………………………………....
Výrobné číslo (ak je dostupné): ……………………………………………………………………………………………..
Popis závady / dôvod reklamácie: ………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………....
…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………
Uplatnenie reklamácie (označte jednu možnosť):
☐ Žiadam opravu tovaru
☐ Žiadam výmenu tovaru
☐ Žiadam primeranú zľavu z ceny
☐ Žiadam vrátenie peňazí (len ak nie je možné opraviť ani vymeniť)
Dátum: ………………………………………………………………
Podpis zákazníka: …………………………………………………..
Ak ste dostali iný tovar, než ste si objednali, alebo ak máte k reklamáciám akékoľvek otázky, napíšte nám na support@naystore.sk a my Vám na všetky prípadné otázky radi zodpovieme.
Ak nám spoločne s reklamáciou posielate tovar, tak ho, prosím, pošlite na adresu:
ecommodity, s. r. o.
Radlinského 1732/35
026 01 Dolný Kubín
Tovar nie je potrebné zasielať v originálnom balení, avšak odporúčame ho starostlivo zabaliť, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Originálny obal môže byť výhodou, ale nie je podmienkou pre uplatnenie reklamácie.
Ďakujeme Vám za poskytnuté informácie!
Všetko pre Vás vybavíme čo najskôr a čoskoro sa Vám ozveme.